viernes, 2 de mayo de 2008

Cursa del Papiol 08


ahir va ser la primera vegada que anava a una cursa sense la Tais, la veritat és que va ser una mica estrany, però bueno...


Va ser una cursa diferent a la resta, la veritat és que va ser una mica dura, encara que me la imaginava pitjor.


La meva idea era sortir bastant conservador, ja que me la volia prendre com a un entrenament, pensant que aquest diumenge tinc la cursa de Montmeló. Vaig sortir amb dos companys correcats, però anaven més ràpid del que jo tenia previst. Així que vaig decidir afluixar i trobar un ritme còmode. Hi havia moltes baixades en las que vaig haver de posar el fre. Les pujades eren una mica trencacames, però al final em vaig trobar bé. Vaig acabar amb molt bones sensacions, al final temps final de 48'53''. I segona cursa de muntanya a la butxaca.
A la foto em podeu veure parlant amb el Juan i el Zenon de corredors.cat.

No hay comentarios: