sábado, 3 de mayo de 2008

Mulla't i corre!


Demà és la cursa de Montmeló. La veritat és que em fa molta gràcia còrrer en el circuit, segur que serà una cursa ben diferent.

El meu dorsal és el 1958, l'any que va nèixer el meu pare. En aquesta cursa aniré amb el meu amic Carlitos, que espero que no "m'arranque las pegatas" ja que el tio tira com un condemnat. Intanteré seguir-lo, encara que això vol dir quasi fer sub 40', però la veritat és que fent per sota de 42 estaré content. Vull intentar apropar-me al 41'49 que tinc de marca personal. Serà complicat ja que els companys correcats em van advertit que és un circuit amb pujadetes, però que si regules, està XUPAO!

7 comentarios:

Carles dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Carles dijo...

"Ah! molt bé... molt rebé!" Víctory, no estaría de más poner una foto de los amigos de segunda... aunque sea más pequeñiiita. Un abrazo muy grande y me alegro que todo t vaya genial! Sabarieeeeegoooo!

Mir

Noelia dijo...

Eseeeeeee Victor!!!!! Bienvenido ^^

Tais dijo...

Doncs demà a mullar-nos... (jo fent fotos jeje)
Jo no correré; el Víctor ha intentat convènce'm però... em sebla que no... a mi m'agrada més fer fotos...

Apa doncs... mulla't i a veure si guanyem uns CALERONS

AVI LI dijo...

Com m’ha ensenyat la vida i com molt bé diu el refranyer català, A TAULA i AL LLIT, AL PRIMER CRIT. ¡¡¡ Esta es la carrera!!! .
En lo que realment t’importi i ho mereixi, has de procurar ser EL MILLOR. Per altres coses lo important es participar i si a sobre guanyes, EL NO VA MAS.

AVI LI dijo...

M’agradaria saber les marques de la “reportera” ja que per a mi es la que guanya, i sinó, a veure: Comença el Victor la carrera i la Tais i es, arriba el Victor a l’arribada i la Tais ja està esperant-lo per la foto. Llavors ¿ guanya ella? .
Es broma.

Víctor Gutiérrez dijo...

las marcas no se...pero las fotos que hace en cada cursa... vale eso como marcas ;-)