sábado, 10 de mayo de 2008

Entrenament passat per aigua!



Ahir em tocava entrenar però em vaig quedar a casa per la pluja. Avui, he sortit a fer uns 10km a 4'30 aprox. el km. També hi havia pluja, i deu ni dor quina ventada que feia, la veritat és que es feia molt molest, en ocasions de cara i d'altres lateral. Al final he sobreviscut, i m'he apuntat un entrenament amb condicions adverses, crec que això curteix.




Per altra banda, i de cara a la temporada següent, no sé que fer. Preparar la marató del mediterrani, on començaria la preparació el dia del meu aniversari (1 d'agost), o deixar la marató per la de Barcelona, i trurem el mal regust que em va deixar la darrera edició preparant-la a conciència. Segurament em decantaré per la segona opció, preparar la marató de BCN a consciència i trurem la espinita... A més per l'època de la del Mediterrani hi ha alguna mitja interessant i curses de 10km on faré l'any d'estar fent curses i m'agradaria veure la comparació quant a la meva progressió un any més tard. Però bueno...tinc temps per rumiar...

No hay comentarios: