domingo, 4 de mayo de 2008

Uyyyyyy, casi marca personal!!!




Bona matinal esportiva la d'aquest matí. Hem arribat al circuit després del cacau que hi havia per entrar. Ens em trobat amb el Carlitos i hem anat a buscar el dorsal.

A les deu i pico, ens hem posat a escalfar una miqueta, per després col·locar-nos a la sortida. Amb uns minuts de retard hem sortit, per cert, com a motos (3'25min/km). De seguida he vist que no era el meu ritme i el Carlitos ha començat a tirar. Carlos, menos mal que me ibas a seguir tú a mí, ehhh!!!!jajaja Vaya máquina que estás hecho, macho. Al final me has arrancado las pegatas,jajaja. Mentres el Calitos s'anava allunyant, jo anava inentant regular, aquí us deixo els parcials per km per veure el desatre de cursa quant a mantenir ritmes: 3,25-3,52-3,54-4,15-4,11-3,59-4,35-4'17-4'52-4'31, la veritat és que a les pujades m'he cagat, però bueno...

No m'he notat malament del tot, a més dijous vaig estar al Papiol corrent la cursa, i deu ni do com he estat avui, estic bastant content. Al final 41:57 temps oficial, segona millor marca i a 8 segons de la meva millor marca de Sant Antoni.


Lo del Carlitos és extraterrestre, vaya crack, tío. Ha fet 39'05, tú ya vas hacia el sub 39' i yo todavía soñando con el sub40. La próxima vez, como me ganes no te voy a dejar ir a mas carreras ;-) Por cierto, nos vemos en la del Corte Inglés, eh!!!!

6 comentarios:

Tais dijo...

I jo com sempre... reportera gràfica de l'event!
Les fotos són bones eh?

Esteu fets uns craks...
us animo molt a TOTS/ES!

Tais

Angel Salgado dijo...

Macho no paras!!!! Tu tambien has sucumbido al mundo bloggero!!! jajajaj A ver si coincidimos en alguna!! El sub 40' lo tienes en la mano, no te obsesiones ademas el circuit no es ideal para hacer marca.

AVI LI dijo...

Com m’ha ensenyat la vida i com molt bé diu el refranyer català, A TAULA i AL LLIT, AL PRIMER CRIT. ¡¡¡ Esta es la carrera!!! .
En lo que realment t’importi i ho mereixi, has de procurar ser EL MILLOR. Per altres coses lo important es participar i si a sobre guanyes, EL NO VA MAS.

Víctor Gutiérrez dijo...

Hey Angel, a ver si coincidimos en alguna, eh! Te tomo la palabra!;-)
Creo que antes de que acabe el año caerá el sub40, pineda...? No se ya veremos.

Avi Li, de momento lo importante es participar pq lo de ganar...xungo jajaja

Anónimo dijo...

Ey ey ey,,,,
Vaya máquina que estás hecho, ya veo que le has "arrancado las pegatas" a mucha gente.
Oye el chaval ese que corrió contigo tiene pinta de ser una máquina...jejejje.
En el Corte Inglés saldremos a disfrutar, pero en la próxima de 10 kms cae el sub 40 seguro, ten en cuenta que el Circuit era muy dura.

Saludos.
Fdo:Virtudes.

Víctor Gutiérrez dijo...

No corre mal este chaval, jajaja!!!
A ver como salimos en el corte ingles porque con lo picaos que semos...